تو ندانی که خود که تمام منی....

خرید بک لینک
با غم انگیزترین حالت تهران چه کنم؟؟؟؟؟

یه ساختمون هفت طبقه خالی

یه پیر زن ویلچری

یه چای ساز روشن

همه چیز هایی که دور من هست

حجم این تنهایی پنج شنبه ها خیلی خیلی بیشتره ....

وقتی از پنچره سراسری اینجا به اتوبان شلوغ نگاه میکنم احساس میکنم یه گوشه این دنیا پرت شدم.....

+ نوشته شده در پنجشنبه بیست و سوم آذر ۱۳۹۶ساعت 9:46  توسط باران |
و برف و برف و برف و برف...

ما را در سایت و برف و برف و برف و برف دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 119 تاريخ: يکشنبه 8 بهمن 1396 ساعت: 3:03

صفحه بندی