از همه اون احساس عذابی که تو بودنت داشتم
خاطرات نمیمیرن اما باید خاطره بمونن
سمتم نیا بزار تو خاطراتم اروم بمونی
من اینی که هستم این حالی که دارم و دوست دارم
نمیخوام و نمیزارم هیچ کس خرابش کنه حتی تو
نمیخوام هیچ مردی به اسم عشق پاشو تو زندگیم بزاره و محدودم کنه اسیرم کنه دنیامو اشفته کنه
من اینجا دارم نفس میکشم
و برف و برف و برف و برف...ما را در سایت و برف و برف و برف و برف دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 106