اندوه سانچی.....

خرید بک لینک
من اینجا بس دلم تنگ است و

هر سازی که میبینم بدآهنگ است

بیا ره توشه برداریم

قدم در راه بی برگشت بگذاریم

ببینیم آسمان هرکجا آیا همین رنگ است؟؟؟؟

+ نوشته شده در دوشنبه بیست و پنجم دی ۱۳۹۶ساعت 10:3  توسط باران |
و برف و برف و برف و برف...

ما را در سایت و برف و برف و برف و برف دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 122 تاريخ: يکشنبه 8 بهمن 1396 ساعت: 3:03

صفحه بندی