ارزو از ته دل
که پولهامو بندازم تو قلک که بهش برسم
اما امروز ارزو کردم
یه ارزوی بزرگ
دقیقا شکل ارزوهای بچگیم
من یه تویوتا لندکروز کابین دار ارزو کردم که تو کابینش و قفسه و مبل بچینم و بشه خونه سیارم
میدونم که میخرمت به همین زودی ها.....
و برف و برف و برف و برف...ما را در سایت و برف و برف و برف و برف دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 105